Tingimused

Käesolevad müügitingimused kehtivad e-poest cyber-haavatavustest.poed.ee (edaspidi: E-pood) tehtud tellimustele, mida haldab Kaubandusekspert OÜ (edaspidi: Agent) kui C-yber OÜ (edaspidi: Teenuse osutaja) teenuste vahendaja.

1. Üldsätted

1.1 E-pood pakub C-yber OÜ küberkaitse analüüsi teenuseid, mida vahendab ja müüb Kaubandusekspert OÜ.

1.2 Agendi kaudu ostetud teenuse osutajaks on C-yber OÜ, kes vastutab teenuse teostamise ja kvaliteedi eest.

1.3 Ostes E-poest teenuse, kinnitab klient, et on tutvunud ja nõustub käesolevate tingimustega.

2. Teenuse kirjeldus

2.1 E-poes müüdav teenus hõlmab küberkaitse analüüsi läbiviimist C-yber OÜ poolt, mille tulemusena koostatakse analüüsiraport (edaspidi: Raport). Raport esitatakse kliendile elektrooniliselt PDF-formaadis.

2.2 Teenuse osutamine algab pärast tellimuse kinnitamist ja makse laekumist Agendi pangakontole.

2.3 Teenus teostatakse ühe nädala jooksul alates makse laekumisest. Juhul kui teenust ei ole võimalik antud ajaga teostada, lepivad osapooled kokku teise aja.

2.4 Teenuse sisu ja tingimused määratakse Teenuse osutaja poolt, kes vastutab teenuse sisulise kvaliteedi ja teostamise eest.

3. Hinnad ja maksmine

3.1 Kõik hinnad on esitatud eurodes (EUR) ja sisaldavad käibemaksu või on selgelt viidatud, et lisandub käibemaks.

3.2 Klient tasub teenuse eest e-poes makselingi kaudu Agendi pangakontole.

3.3 Teenuse osutamine algab ainult pärast makse laekumist Agendi kontole.

4. Teenuse osutamine ja tarnetingimused

4.1 Teenus teostatakse C-yber OÜ poolt punktis 2.3 sätestatud aja jooksul pärast tellimuse kinnitamist ja makse laekumist Agendi kontole.

4.2 Teenuse lõpptulemus (Raport) saadetakse kliendi poolt esitatud e-posti aadressile PDF-formaadis.

4.3 Kui Raportit ei ole saadud pärast ühe nädala möödumist, tuleb klientidel võtta ühendust Agendiga aadressil epoed@c-yber.ee.

5. Pretensioonid ja vastutus

5.1 Agent tegutseb ainult Teenuse osutaja vahendajana ega vastuta teenuse sisulise kvaliteedi eest. Teenuse kvaliteedi ja sisu eest vastutab täielikult Teenuse osutaja.

5.2 Kui klient ei ole rahul Teenuse kvaliteediga, tuleb kõik pretensioonid suunata Teenuse osutajale. Agent aitab vajadusel vahendada kliendi kaebust Teenuse osutajale, kuid Agent ei lahenda kvaliteediprobleeme.

5.3 Teenuse osutaja vastutab kõikide Teenuse osutamisest tulenevate vaidluste ja kaebuste lahendamise eest.

5.4 Klient kinnitab C-YBER-ile, et tal on Tellija esindajana seadusjärgne õigus või volitus järgnevateks toiminguteks:

  1. Edastada C-YBER-ile Teenuse osutamiseks vajalikud andmed Tellija rakenduste ja muude IT-süsteemide kohta;
  2. Anda Tellija nimel luba veebiturvatesti läbiviimiseks vajalike tegevuste tegemiseks.

6. Tühistamine ja tagasimaksed

6.1 Kuna tegemist on teenusega, mis osutatakse pärast tellimuse esitamist ja makse laekumist, ei ole kliendil võimalik tellimust tühistada pärast Teenuse osutamisega alustamist.

6.2 Kui teenuse osutamine on tehnilistel või muudel põhjustel võimatu, pakutakse kliendile kas teenuse uuesti osutamist või raha tagastamist.

6.3 Käesoleva kampaania korras saab klient raha täes mahus tagasi, kui kliendi e-poes ei tuvastatud testimise käigus ühtegi Kriitilist ega Kõrgendatud riskiga ohukohta.

7. Intellektuaalomand ja kasutusõigus

7.1 Kõik teenuse raames loodud Raportid ja sisu kuuluvad Teenuse osutajale ning on kaitstud intellektuaalomandi õigustega.

7.2 Klient saab õiguse kasutada Raportit ainult isiklikuks või äriliseks otstarbeks, kuid Raporti edasimüümine, levitamine või kopeerimine on keelatud ilma Teenuse osutaja loata.

8. Isikuandmete töötlemine

8.1 Agent ja Teenuse osutaja töötlevad kliendi isikuandmeid vastavalt kehtivale privaatsuspoliitikale, mis on kättesaadav siit.

8.2 Kliendi isikuandmeid töödeldakse ainult Teenuse osutamiseks ja teenusega seotud suhtluseks.

8.3 Kliendi isikuandmeid ei edastata kolmandatele isikutele ilma kliendi nõusolekuta, välja arvatud juhul, kui see on seadusega nõutud.

9. Vaidluste lahendamine

9.1 Teenuse osutamisega seotud vaidlused lahendatakse Teenuse osutaja (C-yber OÜ) ja kliendi vahel vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.

9.2 Agent aitab kliendil suunata kõik kaebused ja pretensioonid Teenuse osutajale, kuid Agent ei lahenda vaidlusi Teenuse sisulise osutamise üle.

9.3 Kui poolte vahel tekivad lahkarvamused, mida ei õnnestu lahendada läbirääkimiste teel, on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseameti või kohtu poole.

10. Muud sätted

10.1 E-pood jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi muuta. Muudatused jõustuvad alates nende avaldamisest E-poes.

10.2 Kõik E-poes toodud Teenuse kirjeldused on illustratiivsed ning võivad varieeruda sõltuvalt konkreetse teenuse sisust.